Vybavení pracoviště

Rázová vlna fokusová

POUŽITÍ VE FYZIOTERAPII

Léčba obtížně hojících se fraktur, pakloubů, onemocnění šlach (zlepšení pohyblivost, snížení bolestivosti a kalcifikací)

u akutních stavů je obvykle dostačující 1-2 aplikace, u chronických problémů (bolestivost je delší než 3 měsíce) se doporučuje 6-10 aplikací s intervaly mezi jednotlivými aplikacemi 7-14 dní.

PŘI LÉČBĚ POHYBOVÉHO APARÁTU JE POUŽÍVÁN NEJMODERNĚJŠÍ PŘÍSTROJ, VČETNĚ VÝKONNÝCH KONCOVEK PRO APLIKACI.

Terapeutický laser

Soft laser, třída III

bodový aplikátor, laserová sprcha

Vysokovýkonný laser, třída IV

bodový aplikátor

POUŽITÍ VE FYZIOTERAPII

Analgetické  a protizánětlivé účinky, ošetření pooperačních a obtížně hojících se ran, léčba análních žlázek, léčba osteoartritis a další.

Terapeutický ultrazvuk

POUŽITÍ VE FYZIOTERAPII

Redukce hematomů ve svalech, zlepšení prokrvení tkání, uvolnění adhezí šlach, vazů a fascií a jizev, snížení kalcifikace šlach, urychlení hojení zánětu a fraktur.

K dispozici je přenosný USG přístroj pro domácí terapii.

Elektroterapie

POUŽITÍ VE FYZIOTERAPII

Redukce bolestivých stavů, stimulace svalů (zejména po přerušení inervace),zlepšení prokrvení tkání, stimulace poškozených nervů

V ordinaci máme několik fyzioterapeutických přístrojů s různou výkonností. Rovněž je k dispozici i přístroj pro domácí terapii

HYDROTERAPIE

POUŽITÍ VE FYZIOTERAPII

Hydroterapie se používá při budování a obnově fyzické kondice, při rehabilitaci neurologických pacientů a u pacientů po ortopedických zákrocích..

Vhodné  pro pacienty s dysplazií a osteoartrózou

Plně regulovatelná rychlost běžícího pásu a teploty a výšky hladiny vody.

Pro "neplavce" máme k dispozici i suchý běžící pás.

Magnetoterapie

plošné aplikátory, 3D aplikátor + solenoid

POUŽITÍ VE FYZIOTERAPII

Analgetický účinek, myolerelaxační účinek, urychlení regenerace a hojení, léčba artritid a artróz, urychlení hojení fraktur,  léčba poúrazových stavů , redukce otoků, zánětů a zhmožděnin, léčba poranění periferních nervů

Pro urychlení léčby je k dispozici sada pro domácí použití

Balanční pomůcky, cvičení propriocepce,

elektroakupunktura

Lymfodrenáž, termoterapie

Uvolnění svalstva, zahřátí před samotnou terapií, obnovení správného proudění lymfy, redukce otoků.